Forum www.forumthf.fora.pl Strona Gwna


FAQ Szukaj Uytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 
Na poczotku myslałam że to cos ze mna nie tak,ale poczyta

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forumthf.fora.pl Strona Gwna -> Rekrutacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Juukla


Kapitan
Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 10:47, 09 Kwi 2014    Temat postu: Na poczotku myslałam że to cos ze mna nie tak,ale poczyta

A nowa reklama telewiyora w twardzm dyskiem...
[link widoczny dla zalogowanych]
loverboys, czyli kochasiów, którzy wystaja pod szkolami i podrywaja tam nieswiadome niczego dziewczyny zapewniajac je o milosci i oddaniu. Musi chodzić do endokrynologa ale nie jest źle=].
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Następnie druzgodzący fakt, że test Ca 125 wyszedł mi podwyższony norma 0.0-35.0 U/ml., ja mam 160.6 U/ml.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzieki groszek ,dzieki Julii,ale dzisiaj nic z tago nie wyszlo ,bede probowala w poniedzialek. [link widoczny dla zalogowanych] Nie jestem dietetykiem i nie wim jak daleko to sięga w czasie, moze się mylęmówiąc o danym dniu może to ma reprkusje na dłuższy czas.
Dzisiaj 12-ty dzień z LiDą . i chyba wyszły nie dobre prosze o pomoc moze tym razem uda sie wytrwac do konca!!! bylam w Niemczech dwa razy, mieszkalam w rodzinie Niemieckiej, a ze po niemiecku nic to rozmawialm z nimi po angielsku. Na drzwiach cennik strzyżenie od 80-120 [link widoczny dla zalogowanych]
Ćwiczyłam na orbitreku ( intensywnie) basen, nie jadłam słodyczy. ale dziewczyny 56 cm w pasie to kurcze prawie jak udo ja ,pamiętam siebie sprzed lat,wydawało mi się ze jestem ładna przy wzroście 1,70 i wadze 50 kg ludzie mi mówili,że wyglądam jak anorektyczka,a tyle w pasie nie miałam! Stanu zapalnego w ogole nie czuje, nic mnie nie swedzi, nic mnie nie szczypie, nie boli, nic!. brodzik juz była no i moze cos doradzicie... do mk.ewa tzn kompetentana rzeczowa i jak na kobiete w tym fachu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wypije ostatniego łyka i lecę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Miałam takie śliczne czarno, złoto, platynowe pasemka, takie jakie podobały mi się zawsze!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Na głowie okropny nieład, kok spięty - po kilku sekundach zjeżdzał mi na kark, całość wyglądała po prostu brzydko, niechlujnie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

piersią. [link widoczny dla zalogowanych] a jak ci się wydaje?
Leki które ja biorę (teraz już tylko sporadycznie) wcale nie zwalają z nóg, absolutnie. Aktywują proteinę zwaną uncoupling protein-3, która podnosi termogenezę, czyli spalanie kalorii i zamianę na ciepło. Gdzie dokladnie jedziesz i rozumiem, ze na stale?, czy moze jakis kontrakt czasowy? Szwy mnie łaskoczą. szkoda że my mamy tak daleko nad morze [link widoczny dla zalogowanych]
i o ile taniej niz w sklepie Natomiast p. czy partner też powinien się leczyć? W każdym razie - całość trwała jakieś 40 minut i bardzo sprawnie to zostało wykonane. Nie polecam, ale jeżeli ktoś już musi- to to raczej też nie zaszkodzi. Do laseczka 14- kochana ja mam 11 lat i również takie coś mi cieknie, a nigdy nie próbowałam robić tego z przysznicem. Dziewczyny ktore nie maja problemow z aplikacja sa po prostu ,, szersze
[link widoczny dla zalogowanych]
Na razie nie wiem jakie są skutki leczenie, ponieważ niedawno zaczęłam kurację.
[link widoczny dla zalogowanych]
No wiesz, KSIĄŻĘ a facet po studiach mieszkajacy w duzym miescie to dwie rozne sprawy A i nie zamiezam z nim brać ślubu od razu!
[link widoczny dla zalogowanych]
Potrzebuję namiaru na panią Madzię, która do niedawna pracowała w Trendach przy rondzie Młyńskim.

W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z gojeniem proszę o pilny kontakt z gabinetem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam a kosmetyczki moga to robic na hama...
[link widoczny dla zalogowanych]
Błagam o pomoc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

aha! [link widoczny dla zalogowanych] mają problem z cienkimi, krótkimi włosami.
na mnie przeczyszczająco działa marchew. Ilość pokarmu jest dowolna. mam b. Tak ja wiem o tej diecie ale nie mam sily ani czasu ja stosowac i myslalam ze moze te krople mi pomoga Rehabilitacja nic nie dawała. [link widoczny dla zalogowanych]
?????????????? nie wiecie ile mógł bym potem zarabiać i czy są jakieś studia fryzjerskie?? mam pytanie: Znacie jakies sposoby na rozjasnienie wlosow domowe albo inne? Na początku byłam trochę przerażona ponieważ praktycznie już drugiego dnia szkolenia miałam do czynienia z klientkami i tak w zasadzie do końca kursu. Trzeba tylko podejśc do tego właściwie. Aż mnie trzęsie jak to czytam....
[link widoczny dla zalogowanych]
po prostu jest to nie do opisania
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli chodzi o podniesienie nogi to potrafię to zrobić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Byłam klientką DjStyle prawie od początku ich działalności.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czesze super eleganckie koki i wogóle oryginalne uczesania, nigdy nie wyglądałam jak stara babcia w tych fryzurach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dobra jestem z humanistyki [link widoczny dla zalogowanych] Myślę, że każda reklama jest warta uwagi.
A wiec sredno na reke dostaje sie 2000 zl, kom sluzbowa(limit 120 zl) i samochod sluzbowy, ktory mozna wykorzysytywac w celach prywatnych-brak limitu kilometrow(oczywiscie w granicach rozsadku). Mamy około dwóch metrów kwadratowych skóry. Ponadto ludzie spożywający pikantne dania, zużywają więcej kalorii. bo mam to już kolejny raz .. Witam. [link widoczny dla zalogowanych]
Katarzynawx ja też mam termin porodu wg ostatniej @, a drugi z usg- lekarz potem weryfikuje wiek płodu z terminem okresu. jakbyscie mialy namiary na podobne to piszcie [link widoczny dla zalogowanych] zedaz_wiosenna_.html nie zlosliwosc q10 musi sie nauczyc krytyki bo forum natym polego,a nie na walce miedzy salonami,a niestety ja bylam wasza klietka juz zapomniala pani marcelina mi zepsula wlosy i dostalam zwrot pieniazkow to niezmieni tego ze mialam masakryczne wlosy ,nieszukajcie winnych bo to tylko klijeci pisza prawde......widze ze studio q10 pisza sami sobie opinie!!!! Witaj Yaiya Widze że robisz postępy Tak trzymaj Wyciagam mokre, jeszcze kapiace z pralki. tluszczu w takim przypadku raczej nie przybywa I jak to mozliwe ze osiagaja az takie rozmiary.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak występowała w Maratonie uśmiechu to kiepskie kawały opowiadała, ale robiła to z takim przekonaniem jakby to ona była najbardziej zabawna, najważniejsza i w ogóle najfajniejsza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciałabym do końca wakacji udoskonalić swoje nieciekawe ciało.
Jestem 3 dzień na reduce 15, suchość w ustach jest, brak apetytu również, jem mało dużo piję, jak na razie 1 kg w dół.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora

Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forumthf.fora.pl Strona Gwna -> Rekrutacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin